Wdrożenie Crazy CRM

CRAZY CRM pomoże Twojej firmie rozwinąć się i usprawnić procesy niemal we wszystkich obszarach firmy.
Nasi Partnerzy wdrożeniowi pomogą w przygotowaniu Twojej firmy do zmian w obszarze systemów sprzedaży!

Wdrożenie CRAZY CRM

Wybierz jeden z dwóch wariantów wdrożenia rozwiązań CRAZY CRM dla  Twojej firmy, lub wypełnij formularz kontaktowy. Wspólnie wypracujemy indywidualny projekt wdrożenia CRAZY CRM w Twojej firmie.

START


Dla kogo?

Dla mikro i małych firm, które chcą uporządkować działania sprzedażowe i zacząć efektywnie zarządzać relacjami z klientami – bez nadmiaru funkcji i kosztów.

BIZNES


Dla kogo?

Dla rozwijających się firm z zespołem sprzedażowym, które potrzebują uporządkować i ustandaryzować rozbudowane procesy sprzedaży, zbudować efektywne lejki oraz skutecznie zarządzać pracą zespołu w oparciu o dane i codzienną praktykę.


CRAZY CRM to nie tylko software. To zmiana sposobu pracy działu sprzedaży i obsługi klienta. Dlatego wdrożenie zaczynamy nie od kliknięć, tylko od zrozumienia Twojego procesu sprzedaży i obsługi klienta.

Co wyróżnia partnera wdrożeniowego

  • Dostajesz opiekuna, który będzie z Tobą od początku współpracy – nie tylko konsultanta wdrożeniowego.
  • Nie sprzedaje oprogramowania – pomoże Ci zautomatyzować Twój biznes
  • Nasze wdrożenia zaczynają się od ludzi, nie od funkcji 
  • Twój CRM nie będzie tylko bazą kontaktów – tylko realnym narzędziem sprzedażowym
  • Szybka ścieżka wdrożeniowa – z nami konfiguracja systemu to nawet kilka dni,

Jak może wyglądać wdrożenie

  1. Analiza przedwdrożeniowa – poznanie potrzeb i procesów
    Zaczynamy od warsztatu, podczas którego mapujemy Twoje procesy i oczekiwania. Dzięki temu CRM będzie dopasowany do realiów Twojej firmy.
  2. Wstępna konfiguracja systemu (zakres A)
    Na podstawie analizy przygotowujemy pierwszą wersję systemu – obejmującą najważniejsze funkcje i kluczowe obszary pracy.
    • Testy akceptacyjne – Sprawdzasz, jak działa CRM w codziennej praktyce. To moment na uwagi, dopracowanie i dopasowanie.
    • Korekty konfiguracji – Na podstawie testów wprowadzamy zmiany, tak aby system odpowiadał rzeczywistym potrzebom zespołu.
  3. Rozszerzona konfiguracja (zakres B)
    Uzupełniamy system o kolejne procesy, rozbudowane lejki sprzedażowe, automatyzacje i logikę dopasowaną do stylu pracy Twojego zespołu.
    • Testy końcowe – System jest już niemal gotowy – sprawdzasz, czy wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami.
    • Finalne dopracowanie – Wprowadzamy ostatnie poprawki, aby wszystko było gotowe na start zespołu.
  1. Szkolenie zespołu (onboarding)
    Przygotowujemy pracowników do pracy z systemem – krok po kroku, z naciskiem na realne wykorzystanie CRM w codziennej sprzedaży.
  2. Wsparcie powdrożeniowe
    Oferujemy bieżącą pomoc, odpowiedzi na pytania i dostosowanie systemu do ewentualnych zmian. Jesteśmy partnerem, nie tylko wykonawcą.

FAQ


Co jeśli potrzebuję więcej niż 5 użytkowników?

Są dwie opcje. Pierwsza dodajesz samodzielnie kolejnych pracowników lub wystarczy umówić się z konsultantem. Crazy CRM nie ma limitu użytkowników.

Z ilu lejków sprzedaży mogę korzystać?

W CRAZY CRM nie masz żadnych limitów. Możesz tworzyć dowolną liczbę lejków, pod każdy produkt, usługę bądź aktualne potrzeby biznesowe. Z naszą pomocą skonfigurujesz 

Czy mogę przenieść dane z Excela (albo starego CRM)?

Tak. Importer CRAZY CRM obsługuje pliki CSV. Pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu bazy przed importem.

Czy CRM integruje się z innymi systemami? Np. korzystam z zewnętrznego systemu fakturowania.

Nie musisz łączyć się już z innym system. CRAZY CRM obsłuży wszystkie Twoje aktualne i przyszłe potrzeby biznesowe. Faktury możesz generować bezpośrednio w systemie i połączyć je z systemem płatności.

Czy mogę testować system przed zakupem?

Tak, oferujemy 14‑dniowy trial z pełną funkcjonalnością CRAZY CRM

Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym konsultantem, aby porozmawiać, jak może przebiegać wdrożenie w Twojej firmie!

Skontaktuj się z nami